De Tieltse muurdecoratieproducent ‘The Wallfashion House’ heeft zijn kapitaal opgetrokken met 10 miljoen euro tot 23 miljoen euro. De kapitaalverhoging volgt op het nieuws dat het West-Vlaamse bedrijf een meerderheid heeft gekocht in zijn Duitse collega-concurrent Rasch. ‘The Wallfashion House’ is nog steeds bekend onder haar oorspronkelijke merknaam Grandeco. Oorspronkelijk opgericht als een onderdeel van de Balta groep van Filip Balcaen werd het bedrijf in 2007 overgenomen door de Gimv terwijl het in 2020 voor 55 % in handen kwam van het investeringsfonds Down2Earth. Met de overname van Rash gaat het bedrijf naar een omzet van 150 miljoen euro en wordt het marktleider in Europa in zijn specialiteit van muurdecoratie, lees behangpapier in alle vormen en gewichten.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.