Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Michel Van den Brande is terecht
De 54-jarige bedrijfsleider Michel Van den Brande heeft zich vanavond spontaan gemeld bij de politie van Blankenberge. De eigenaar van de stellingbouwer Kontrimo was woensdagavond opgegeven als vermist. Blijkbaar verbleef Van den Brande enkele dagen in Nederland. Dat meldt het Brugse parket in een korte mededeling.
Geen nieuws is slecht nieuws voor Michel Van den Brande
Dumarey grijpt naast Holden
Onclin en Vande Vyvere starten Quartier Blue
De families Onclin en Vande Vyvere, de laatste via haar bedrijf Matexi, hebben de eerste spade in de grond gestoken voor de ontwikkeling van het project Quartier Blue in de stad Hasselt. Het project, opgebouwd rond de kanaalarm in Hasselt, bestaat uit een ondergrondse parking van 2.500 plaatsen, beheerd door de stad Hasselt, 382 appartementen verdeeld over acht blokken, 19 woningen en 21.000 vierkante meter commerciële ruimte waarvan maximaal 9.000 vierkante meter ingevuld mag worden met kledingwinkels. Het geheel moet in 2019 worden opgeleverd. De stad Hasselt investeert 12,3 miljoen in de site, Infrax 4 miljoen en Aquafin 0,8 miljoen. Het hele project vergt een financiering van 200 miljoen euro.
Michel Van den Brande opgegeven als vermist
Familie Van Cauwenberge lanceert Falcon Fund VI
De ambities van Francis Van Eeckhout – deel 2
Marie-Jo goes Tupperware
Nieuwkomer: de familie Mol, specialist in afvalwagens
Gerard Mol begon onmiddellijk na de Tweede Wereldoorlog met het opkopen van achtergelaten Amerikaanse legermateriaal. In zijn West-Vlaamse thuisstad Hooglede bouwde hij de legertrucks om tot allerlei zwaar transportmateriaal voor zowel landbouw als industrieel gebruik. Meteen was de basis gelegd van het bedrijf Mol: de productie van zwaar rijdend industrieel materiaal, met als kers op de taart de productie van afvalophaalwagens onder het merk VDK. Naast allerlei soorten vrachtwagens bouwt Mol ook materiaal voor haventransport. Het neusje van de zalm is de productie van woestijnvrachtwagens die onder extreme omstandigheden kunnen werken. De familie Mol komt binnen in onze ranglijst met een vermogen van 23,4 miljoen euro. U leest hier hun verhaal.