WeAreOne.World, het bedrijf waarmee de broers Manu en Michiel Beers het festival Tomorrowland organiseren, boekte over 2023 een omzet van 129 miljoen euro, goed voor een netto winst van 8,4 miljoen euro. Die cijfers hebben dus betrekking op het festival van vorig jaar en niet op het festival dat de voorbije dagen in Boom werd opgeruimd. In 2022 was het festival goed voor een omzet van 164 miljoen maar die cijfers werden toen opgeduwd door het extra festivalweekend dat Tomorrowland mocht organiseren in Boom, als compensatie voor de gemiste coronajaren. WeAreOne.World is voor gelijke delen in handen van de broers Manu en Michiel Beers. Die trekken hun vermogen nu op tot 30 miljoen euro.
WeAreOne.World telt nu om en bij 200 werknemers, van wie het grootste deel in Antwerpen werkt en een minderheid in Frankrijk en Brazilië, waar ook edities van Tomorrowland zijn. Behalve in festivals en events is het bedrijf ook actief in onder andere artiestenmanagement, media, leisure en het uitgeven van eigen muziek. Het bedrijf zet zijn groei verder met het merk Tomorrowland als hefboom. Dat gebeurt geografisch met festivals in het Franse skigebied Alpe d’Huez in de winter en in het Braziliaanse Itu bij São Paulo in oktober, en events en activiteiten in Colombia, Mexico, Nederland, Spanje en Dubai. In de marge van de resultaten zegt het bedrijf dat ze Thailand onderzoekt als locatie voor een nieuwe Tomorrowland-editie, al zal die wellicht pas vanaf 2027 plaatsvinden als het lukt, aldus woordvoerster Debby Wilmsen in de Tijd. De verbreding gebeurt ook op het vlak van andere activiteiten. Het bedrijf heeft businessunits die zich bezighouden met leisure (recreatie, bijvoorbeeld de luxecampings die het bedrijf mee uitbaat), muziek (platenlabel), artiesten (boekingen en management), mode, media (radio en de later dit jaar te verschijnen fantasyboeken) en de zogenaamde Tomorrowland DJ Academy waarmee het jong dj-talent wil klaarstomen.