Stephan Schrauwen heeft een nieuwe managementvennootschap opgericht en die meteen gekapitaliseerd met 8 miljoen euro. Die oprichting volgt op de splitsing van de holding Healey via dewelke de broers Stephan en Anthony Schrauwen beiden voor gelijke delen de plafondspecialist Interalu controleerden. Anthony Schrauwen heeft nu zijn broer uitgekocht uit het bedrijf en is de enige aandeelhouder geworden. Dat de nieuwe vennootschap die wordt gecontroleerd door zijn broer luistert naar de naam “Speedster” mag niet verbazen. Stephan Schrauwen is al jarenlang een autoracer. Met zijn bedrijf Stace Investment is hij actief in de restauratie en handel van klassieke Porsche voertuigen.
Interalu werd in 1971 opgericht door Ludo Schrauwen samen met Nestor Coudré. In 1994 namen zonen Anthony en Stephan Schrauwen de aandelen van Nestor Coudré over. Interalu is gespecialiseerd in het produceren en plaatsen van klimaatplafonds, zusterbedrijf LCC is distributeur voor metalen plafonds. Naast het hoofdkantoor in Antwerpen, heeft de groep vestigingen in Luxemburg, Rotterdam en Parijs. Kantoorgebouwen, zowel nieuwbouw als renovatieprojecten, zijn de grootste afnemers van de klimaatplafonds van Interalu. Andere belangrijke projecten zijn ziekenhuizen en scholen.
Stephan Schrauwen neemt nu afscheid van het bedrijf. Hij kan zich volledig concentreren op zijn passie: oldtimers. Begin jaren tachtig sluit Stephan Schrauwen zich aan bij de hobby van zijn vader: restauratie van oldtimers. Op 15-jarige leeftijd restaureert hij zijn eerste klassieke auto’s. En vanaf het moment dat hij zijn rijbewijs heeft, begint hij rally’s en races te rijden. Vanaf 1986 nam Stephan Schrauwen deel aan een groot aantal historische en belcar-rally’s en races zoals Franchorchamps, Monte Carlo, Le Mans, Luik-Rome-Luik, Rallye des Alpes, Spa-Saint-Tropez, Monza en Nürnbergring. Wat begint als een hobby, wordt een beroep. Hij restaureert in eerste instantie allerlei klassieke auto’s maar vooral Engelse merken: MG, Jaguar, Austin Healy, Aston Martin. Vanaf begin jaren negentig verlegt hij de focus naar Duitse merken, voornamelijk Porsche. In 2013 richt hij Stace Investment op.