De brouwer multinational ziet groei in zijn drie belangrijkste merken. De gecombineerde opbrengsten Budweiser, Stella Artois en Corona stegen met 8,9% in het tweede kwartaal. De opbrengsten van Budweiser stegen met 5,7%, met een groei van 11,7% buiten de VS. De opbrengsten van Stella Artois stegen met 6,6%, hoofdzakelijk dankzij de groei in Argentinië en Zuid-Korea. Corona kende ook een goed kwartaal met een opbrengstenstijging van 16,6%.
De integratie met SAB verloopt volgens plan, met bijkomende synergieën voor dit kwartaal van 335 miljoen dollar. “Het jaar 2017 heeft een goede start gekend, en we zullen al het mogelijke doen om gedurende de rest van het jaar goede resultaten te blijven leveren, aldus AB Inbev in een persbericht. Terwijl de tweede helft van het jaar er veelbelovend uitziet, blijven we ons concentreren op de groei van de biercategorie als geheel en op een duurzame volume- en opbrengstengroei om succes op lange termijn te verzekeren.”