Sterrenchef en designer Sergio Herman heeft zijn eigen digitale winkel geopend onder de merknaam SH19. Meteen is dat voor Herman de kans om een aantal van zijn eigen creaties en merken te koop aan te bieden. Op sergiohermanshop.com lanceert hij zes afdelingen: Books, Food& Beverage, Identity, Tablewear, Tools en Workwear. In tegenstelling tot andere projecten zoals “Frites Atelier” en “The Jane” werkt Herman hier niet met geld van vermogende investeerders maar trekt hij het project in eerste instantie op eigen kracht. En noblesse oblige, goedkoop is het niet: van een Champagne AIRrepublic extra brut / Jean-Louis Deparis voor 55 euro over een MAC vis fileermes van 155 euro tot een luxe lederen keukenschort voor 245 euro.
Sergio Herman is gekend voor zijn creatieve uitstappen, naast het betere culinaire werk. Op zijn webshop zijn daar een aantal voorbeelden van te zien. Zo lanceert hij het merk ‘Fucking Perfect’ in keukentextiel, genoemd naar de gelijknamige documentaire die Willemiek Kluijfhout over hem maakte. Er is Surface voor een selectie van culinaire producten zoals olijfolie. Samen met het bedrijf Serax maakte Herman ook de serviescollectie Surface. Maar die zijn voorlopig nog niet te vinden op de website. Herman verkoopt daar wel een aantal schalen van Piet Stockman.